Se včasih ujamete v občutkih jeze, ko gre kaj narobe. Ko morate v trgovini čakati na blagajni, vam pa se zelo mudi? Ko nenadoma vozilo izsili vašo prednost? Ko vam kdo pove svoje stališče, ki pa vam ni všeč …? Kaj bi takrat rekli na to? Morda: »Pa ti nisi normalen!«?

Vdih in izdih … Kajti vse je v redu!

Pa poskusimo drugače. Se kdaj zalotite, da govorite o nekom »drugem« grde stvari? Kakšne občutke to vzbudi v vas? Slabe, dobre, se počutite, kot da ste boljši od njega?

Ali pa se v tovrstnih situacijah kdaj odločite izbrati bolj zunanji pogled, pretehtate »kontra« poglede, npr.: ni vse tako črno kot se zdi …, pa tudi tista trgovka ima lahko samo slab dan.

Seveda, vsak od nas ga ima kdaj, a ne?

Torej: ali presojate sebe in druge iz nevtralne pozicije ali reagirate hitreje?

Vas obremenjuje trenutno stanje?

Če je vaš odgovor pritrdilen, je vsekakor čas za spremembe!

Če predpostavljamo, da so v možganih shranjeni zapisi preteklosti, je potemtakem nekako logično, da naše razmišljanje poteka v njej. Vsak od spominov je povezan s čustvom, ki je končni produkt preteklih izkušenj.

Način, kako mislite in čutite, ustvarja vaše življenjsko stanje. Da, prav ste slišali: stanje, nepremičnost, vojaško utrdbo!

Nad 90 % ljudi ima namreč do svojega 35. leta starosti že shranjen nabor vedenja, čustvenih reakcij, nezavednih navad, prepričanj in zaznav, ki izhajajo iz preteklosti in delujejo kot nekakšen računalniški program.

Vse že diši po pomladi … Pustovanje in z njim pregon zime. Popki na drevesih so že pripravljeni na nove podvige, ptiči že žvrgolijo od veselja! Kaj pa mi?

Če nam zunanje okoliščine še vedno ne nudijo notranjega miru, je čas za korenite notranje spremembe.

Kako do teh?

Preberite nekaj preprostih načinov za doseganje uspeha.

Vreme ne bi moglo biti popolnejše! Veste, kaj to pomeni?
D-vitamin v kapsulah brž zamenjajte s soncem, telesne aktivnosti iz sobe premaknite na svež zrak, pa ne pozabite si ob teh dejavnostih priskrbeti dobre družbe!

Zakaj?
Preberite naslednji seznam razlogov in postalo vam bo kristalno jasno, bolj kot kadarkoli do sedaj!

1. Želite občutiti najpristnejše občutke sreče?

Aerobna vadba (hoja, tek, kolesarjenje) ima takojšnje in najbolj dolgotrajne učinke na razpoloženje: že samo ena vadba bo v možganih zvišala raven dopamina, serotonina in noradrenalina, zaradi katerih boste imeli več energije, močnejšo voljo, večjo osredotočenost (koncentracijo), lažje boste razmišljali in bolj boste motivirani, pa še domišljija bo bolj sproščena. Prav tako boste bolj uravnovešeni in veliko bolj mirno boste spali.

Vreme nam ta vikend ne bo naklonjeno, vendar kljub temu lahko tudi to izkoristimo za nekaj dobrega.

Kaj bi bilo to?

Posvetimo se sebi, svojemu počutju, poiščimo vzroke in se lotimo napredka! Premislimo, kaj je tisto, kar nam nudi osebno zadovoljstvo, nas osrečuje in kaj nam škodi!

Nekaj podatkov o tem je zagotovo že znanih in med najpomembnejšimi nikakor ni zanemarljiv ta, da je več kot 60 % bolezni psiho-somatskega izvora! In ni ga hujšega, kot zbrati pogum, motivacijo in se soočiti sam s seboj!

Kako? Odgovor je v t. i. »mindsetu«!