Vse že diši po pomladi … Pustovanje in z njim pregon zime. Popki na drevesih so že pripravljeni na nove podvige, ptiči že žvrgolijo od veselja! Kaj pa mi?

Če nam zunanje okoliščine še vedno ne nudijo notranjega miru, je čas za korenite notranje spremembe.

Kako do teh?

Preberite nekaj preprostih načinov za doseganje uspeha.

  1. Namesto da uravnavate svoj čas, upravljajte s svojo energijo.

Vzemite si trenutek in se odločite, kdaj so primerna obdobja za opravljanje določene naloge. Vprašajte se, recimo, kakšno energijo imate zjutraj? Za katero nalogo je ta energija najbolj primerna? Če je vaša koncentracija najvišja zjutraj, je to čas, v katerem se morete posvetiti »pomembnejšim« opravilom, manj pomembna in lahkotnejša si pustite za kasneje.

  1. Pripravite se.

Vnaprejšnja priprava pomeni lažjo organizacijo dela. Če je pred vami pomemben dogodek, na katerem boste nastopali, se pravočasno pripravite in se na tak način znebite nepotrebnega strahu. Pa tudi pri splošnih opravilih … Če morate zgodaj vstati, si že večer pred tem vzemite čas za priprave in si s tem prihranite »jutranjo paniko«.

  1. Vam smernica/namig »Ne odpirajte e-pošte do poldneva« zveni preprosto?

Ni tako lahko, vendar prinaša velike in pozitivne učinke.
Verjamete ali ne, vse lahko počaka nekaj ur. Nihče vam ne bo poslal e-pošte o resnični nujni situaciji, kot je npr. smrt v družini. Zato mirne vesti svoj e-mail vsak dan odprite nekaj ur kasneje, kot ste bili navajeni do sedaj.

  1. Skrijte elektronske naprave.

Pred kom? Pred seboj!
Izklopite torej telefon in ga pustite v drugi sobi ali nekje zunaj vidnega polja. To odpravlja potrebo po preverjanju sporočil. Ta preprosta strategija odpravlja verjetnost zdrsa v delno delo, kjer izgubljate čas in delite svojo pozornost med nesmiselnimi nalogami.

  1. Postavite se »na hladno«.

Ste že kdaj opazili, kako se v vroči sobi počutite utrujeno? Znižanje temperature ali premik na hladnejše mesto sta preprosta načina, s pomočjo katerih se osredotočite na svoj um in telo.

  1. Čas za »vstajo«!

Če hočete izboljšati svojo produktivnost, morate napolniti telo s kisikom. Ko sedite tako, da ste nagnjeni nad prsnim košem (kar pogosto velja za večino efektivnega časa v dnevu), je vaš prsni koš v stisnjen in to ovira vašo sposobnost dihanja enostavno in globoko.

  1. Jutro začnite z ritualom.

Kozarec vode, krajša meditacija ali kaj podobnega je lahko droben rutinski signal vašim možganom, da je čas, da se vključite v način dela ali v kakršenkoli način, ki ga potrebujete, da izpolnite svojo nalogo. Zanemarite vse dnevne tegobe (nikar ne začnite dneva z mislijo nanje) in ne obremenite možganov z načrtovanjem (raje kot da že navsezgodaj razmišljate o tem, kaj in kdaj boste npr. jedli, energijo prihranite za čas, ko jo boste zares potrebovali). Prepustite se ritualu in uživajte.

Ne pozabite, da je uspeh v več kot 90 % odvisen od nas in ne od bioloških danosti!

Pa brez izgovora!

 

VIR: https://jamesclear.com